Vecka 9

Inför den här vägningen hade jag ganska stora förväntningar. Eller rättare sagt förhoppningar. Ville och hoppades så mycket att jag skulle klara komma under 90 denna veckan att jag nästan blev lite besviken på siffrorna idag. Egentligen så är jag ju nöjd för jag är glad så länge jag inte går upp.
 
Vikt: 90,6kg (-0,6kg)
Midja: 97cm (-2cm)
Navel: 109cm (-1cm)
Totalt: -8,3kg, -14cm & -13cm
 
Ska man vara helt ärlig borde jag vara stolt över den här veckan. Men det är svårt att vara nöjd när man hade större förhoppningar. Fast jag tycker det är riktigt roligt att midjemåttet minskar också! Jag ska nog försöka ta nya bilder när jag har nått -10kg. Tror dock att de förra bilderna är några veckor från förlossningen så de är ju inte så nya men det funkar nog som referens ändå =)

Kommentera här: