Vecka 13

Ännu en vecka har gått och enligt vågen har det varit en rätt så bra vecka. Det känns jäkligt gött att maten funkar, jag vet vad jag ska äta och håller mig för det mesta till mina 1500kcal. Det var ju bara det där med att få till träningen hyffsat regelbundet. Just nu blir det bara lite hipp som happ. Jag var ute och sprang, eller rättare sagt joggade, 5km i torsdags och i lördags gick jag samma runda. Och konditions träning behöver jag ju också, men just nu behöver jag styrketräna. Har iaf bokat ett pass på gymmet ikväll, core 30min. Det är ju alltid en början. Sen kanske jag lägger på lite löpning beroende på hur jag känner mig. Kanske är mer eller mindre död efter det passet ;)
 
Vikt: 87,3kg (-1,2kg)
Midja: 94cm (-2cm)
Navel: 105cm (-2cm)
Totalt: -11,7kg, -17cm & -17cm
 
Detta är verkligen en av mina bättre veckor! Dessutom så har jag en total viktnedgång på 20kg! Innan jag blev gravid med Viktor så vägde jag 107kg, det är det mesta som jag har vägt. Det är verkligen hemskt att man låtit det gå så långt. Men nu så ska den här jäkla övervikten bort, en gång för alla! Vill aldrig mer väga så här mycket igen!
Studentbalen 6 år sedan vs. idag. Jag får nästan ångest när jag kollar på bilden till vänster. Usch! säger jag bara.
 
I helgen så har vi även haft avslutning med handbollen. Det blev 5-kamp med blandade lag i alla åldrar. Mitt lag, Team Bäst, vann ju så klart ;) Sen hade vi seniorer liten egen prisutdelning. Under alla de år som jag har spelat handboll har jag flera gånger vunnit träningspris. I år var det första gången jag fick detta pris i min "nya" klubb. Så nu har jag en ny fin tröja att träna i som det står träningsflit på :)Inte nog med det, så för första gången i mitt liv så fick jag pris för min prestation. Mina lagkamrater hade röstat fram mig till årets spelare i B-laget. Jag är otroligt tacksam och glad för det! Ni är verkligen bäst tjejer! <3 Vi fick även en snygg tröja med guldtryck och guldhatt eftersom vi vann div. 2 =)
 

Kommentera här: