v 17

Veckan som gått har utan tvekan varit den sämsta veckan sen jag drog i gång det här för 17 veckor sen. Har varit lite slapp med räknandet av kalorierna några dagar så det straffa sig på en gång, kan man säga. I torsdags käka vi ute på pinchos, jag och min man, och i fredags och lördags åt jag alldeles för mycket godis. Dessutom så var träning nästintill obefintlig, hade enbart ett löppass med handbollen uppe i rankås i måndags. Dagens pass blev inställt så jag körde ett eget istället. Blev intervaller idag, närmare bestämt 40/20 x 20st. Det var lite jobbigt i värmen men rätt gött att kunna springa i shorts och linne =)
 
Svettigt värre!
 
Vikt: 84,7kg (+0,1kg)
Midja: 93cm (-0cm)
Navel: 105cm (-0cm)
Totalt: -14,3kg, -18cm & -17cm
 
Alltså, jag är faktiskt väldigt missnöjd. Hade egentligen inte så stora förhoppningar med tanke på hur bra det gick förra veckan. Men det är bara att ta nya tag och se till att detta blir en bättre vecka och att det slutar med minst -0,7kg så jag får totalt -15kg sen i januari. Det hade verkligen suttit fint. Det är ett viktigt delmål, det är ju trots allt halvvägs till målvikten. Jag kan ju om jag vill och håller koll på mina kalorier! Bara att bestämma sig att man inte ska äta massa skit!
 

Kommentera här: