Vecka 8

Det känns som att jag skriver samma saker varje vecka när det är vägning. Den här veckan har gått bra och bla bla bla.. Det börjar bli lite tråkigt men å andra sidan så går det ganska bra så vad ska jag annars skriva. Visst, vissa dager äter jag kanske lite för mycket socker men jag överstiger nästan aldrig mina 1500kcal. Och det är ju faktiskt det som räknas, det spelar ingen roll varifrån kalorierna kommer ifrån. Det som känns lite galet att jag faktiskt snart närmar mig 90kg. Det ska bli så skönt att kunna skriva en 8a först istället för en 9a. Dessutom så är det inte så långt kvar till -10kg heller. Om jag fortsätter som jag har gjort nu så är jag där om 2-3 veckor. Jag håller min plan ganska hyggligt med -1kg i veckan.
 
Vikt: 91,3kg (-1,0kg)
Midja: 99cm (-0cm)
Navel: 110cm (-1cm)
Totalt: -7,7kg, -12cm & -12cm
 
Ja den här veckan blev det exakt -1kg. Det känns fruktansvärt gött att jag faktiskt klarar av det här. Det finns många gånger i livet att tvekat på sig själv och sin prestation. Men jag har ju faktiskt gjort det här förut, jag vet ju hur man gör. Så det är ju bara att göra det, det är ju ingen som kommer att göra det åt mig. Utan det är ju bara att bita ihop och hålla i så kommer resultaten. Jag vet ju det. Men man vill ju ha resultaten på en gång, inte vänta i typ 20 veckor. För det är väl minst 20 veckor kvar innan jag når min målvikt. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller? =)

Kommentera här: