Vecka 10

Innan jag ens börjar att skriva om hur min vecka har varit så måste jag bara säga: SERIESEGER!! alltså det är helt sjukt att vi har vunnit serien. Det var nog ingen som trodde att vi skulle stå som segrare av serien i början av säsongen. Och om jag ska vara helt ärlig har jag inte trott på det förrens nu alldeles i slutet eftersom träningsfrekvensen inte har varit den bästa om man säger så, det har inte varit ovanligt att vi bara har varit 8-9st på träningarna. Så med det underlaget är det ju helt sjukt att vi har vunnit serien. Är i vilket fall som helst helt galet stolt över att vara en del i det här laget! Grymmaste gänget!
 
Så, nu kan jag gå över till hur min vecka varit gällande kost och vikt. Och jag måste erkänna att jag hade en riktigt dålig start på veckan kostmässigt. Bakade bullar i tisdags och själv tryckte jag i mig 3st. Noll karaktär den dagen. Och det satte väl ungefär ribban i flera dagar så jag blev faktiskt ganska inställd på att jag skulle få ett + denna veckan. Speciellt efter att jag hade "tjuvvägt" mig i fredags. Så när jag ställde mig på vågen imorses så blev jag glatt överraskad, måste jag säga! Och jäkligt glad!
 
Vikt: 89,8kg (-0,9kg)
Midja: 96cm (-1cm)
Navel: 109cm (-0cm)
Totalt: -9,2kg, -15cm & -13cm
 
Ser ni det jag ser? Det står en 8 först, jag har äntligen kommit under 90kg!! Och jag har bara 0,8kg kvar till -10kg. Och 15cm i midjan! Det är ju sjukt mycket! Det är nästan så att jag ser fram emot att ta nya bilder och få jämföra lite. Dock har jag inte allt för stora förväntningar på att komma under 89kg den här veckan eftersom det är påsk i helgen och det kommer att betyda en massa god mat och kanske en och annan godis. Så det gäller att jag har karaktär och kanske lägga in ett träningspass om dagen för att optimalt resultat. Kommer nog försöka lägga in lite morgon träning eftersom Thomas också är hemma. Älskar att träna på morgonen! Ja det återstår ju bara och se om jag har någon självdiciplin till träningen och någon form av karaktär för att inte vräka i mig onyttigheter.
 

Kommentera här: