Första dagen

Igår var alltså första dagen på mitt nya nyttiga liv! ;) Det gick faktiskt ritkigt bra, måste jag säga. Maten höll jag riktigt bra och sen blev det två träningspass, ett på gymmet och sen handboll. Eftersom jag inte har varit på gymmet på hur länge som helst så behövdes det inte mycket för att få träningsvärk i typ hela kroppen. Började med knäböj och la endast på 5kg på stången men jag hade nog inte ens behövt haft någon stång över huvudtaget för fick typ träningsvärk direkt efteråt. Kunde knappt inte göra utfallssteg senare under passet. Så kommer nog köra utan stång nu i början så kan jag lägga på vikter senare.
 
Provade ett nytt mellanmål igår, en halv avokado och en halv burk med markrill i tomatsås, hur gött som helst! Man kan även ha en klick majonäs till men jag tycker inte att det behövs. Detta innehåller ca 200kcal och det är ganska mättande. Kräver ju inte någon större planering heller, förutom att köpa hem det då ;)
 
Är faktiskt riktigt stolt över att jag höll maten så bra igår. Varje gång jag blev sugen på någonting så tog jag ett glas bubbelvatten istället, så jag drack nog 2 liter igår. Nackdelen är ju att man får springa på toa hela tiden.
 
 
Tog också en start vikt igår. Usch! Säger jag bara. Det var ingen höjdare att ställa sig på vågen. Men förhoppningsvis får jag fina siffror nästa vecka :)
 
Vikt: 99kg
Midja: 111cm
Navel:122cm
 
 
Nu låter det ju jättekonstigt med navel men där är magen som störst så tänkte att jag skulle ha lite koll där med.
 
Ikväll blir det iaf ett löppass på bandet eftersom matchen blev inställd. Får se hur långt jag orkar med mina ben.
1 linda:

skriven

Bra kämpat! Jag såg dig på gymmet ☺

Svar: Tack! Varför hälsa du inte då? ;)
Angelica Piepkorn

Kommentera här: