Vecka 5

Känner mig inte alls nöjd med den här veckan men egentligen så borde jag det. Det var bara i helgen som det inte blev riktigt som planerat men annars så flyter det på hyggligt bra. Lördagen blev en aning tokigt då vi var på kalas, tror inte att jag överskred allt för mycket men en del. Förra veckan blev ju egentligen inte siffrorna riktig rättvisa då jag vägde mig efter att ha varit sjuk under helgen så nu idag när jag vägde mig blev jag nästan besviken.
 
Vikt: 93,9kg (-0,1kg)
Midja: 103cm (-0cm)
Navel: 114cm (-0cm)
Totalt: -5,1kg, -8cm & -8cm
 
Ja, det blev ju inget plus iaf. Men försöker tänka istället att jag gått ner 1,5kg på två veckor. Huvudsaken är ju att det går åt rätt håll. Och det känner jag verkligen att det gör.
 
Förövrigt så passade jag på att ta lite kort på köket idag när det var så pass städat så man inte behöver skämmas ;) Tänkte att jag ska lägga ut de bilderna senare i veckan, så att jag har något mer att skriva om =)
 

Kommentera här: