Vecka 3

Ännu en vecka har passerat. Tyvärr så har det inte gått ritkigt lika bra den veckan som de andra två. Ätit två semlor och när vi käka ute i lördags blev det dessert. Det funkar dåligt med viktnedgång när man käkar massa sötsaker. Men det är bara att ta nya tag och göra bättre val denna veckan. För det är faktiskt det som det handlar om, att göra bra val. Man har alltid ett val, det gäller bara att välja rätt. De här tre veckorna har jag för det mesta gjort rätt val. Jag har ju ändå gått ner några kilo och blivit några centimeter smalare.
Även om jag gärna skulle vilja ha grymma siffror varje vecka så måste man vara realist och jag kan inte förvänta mig att det ska vara mer än -1kg varje vecka. Men så länge jag inte går upp så är jag nöjd =)
 
Vikt: 95,4kg (-0,5kg)
Midja: 104cm (-2cm)
Navel: 115cm (-1cm)
Totalt: -3,6kg, -7cm & -7cm
 
Alltså, jag är nöjd med detta. Det här har jag åstadkommit på bara 3 veckor. Det kommer bli bra det här. Det känns verkligen som att jag kommer greja det här. Jag har verkligen bestämt mig att nu ska jag gå ner dem här jävla kilona! Jag vill och jag kan! =)

Kommentera här: