Vecka 14

Shit vilken träningsvärk jag har! Körde ett eget pass i lördagsmorse och sen provade jag på bodypump för första gången igår. Det känns i mina lår idag kan jag lova. Det var faktiskt ganska roligt men det var lite svårt att hänga med på allt emellanåt. Har iaf bestämt att jag ska köra några gånger så jag kommer in i det innan jag bestämmer mig vad jag tycker. Det är jättesvårt att veta hur mycket man ska lägga på stången när man inte har kört förut. Så nästa pass är imorn, kan ju bli intressant och se hur det går med tanke på hur kroppen känns idag. För att göra det ännu lite jobbigare så har jag bokat in cxworx idag med. Jag vet knappt vad det är men träning som träning. Bokade ju in ett corepass förra måndagen men det blev inställt. Så jag hoppas verkligen att det är tillräckligt många som bokar idag så det blir något pass.
 
Vikt: 87,4kg (+0,1kg)
Midja: 93cm (-1cm)
Navel: 105cm (-0cm)
Totalt: -11,6kg, -18cm & -17cm
 
Usch! Jag känner mig faktiskt riktigt besviken idag. Jag vet att det bara är 0,1kg men ändå. Men det är bara att ta nya tag den här veckan. Jag kan ha en liten aning om vad det kan bero på. Jag hade det lite stressigt några dagar förra veckan på morgonen så jag struntade i att koka ägg till frukosten och de dagarna smååt jag. Det där lilla ägget gör så himla mycket för mig och hur mätt jag känner mig under dagen. Eftersom min frukost alltid består av havregrynsgröt med äpplemos och mjölk så det är ju en ganska kolhydratrik frukost. Så ägget gör ju att man blir lite mer mätt.
Ja ja, det är bara att ta nya tag den här veckan och hoppas att den blir bättre!

Kommentera här: