Vecka 12

YES! ÄNTLIGEN! Idag har jag en viktnedgång på 10kg! Fy fan vad gött det känns att kunna säga att man har gått ner 10kg. 10kg är ganska mycket faktiskt. Och eftersom mitt mål är att gå ner ca 30kg så är jag ju inte ens halvvägs än. Men snart så ;) Det gäller verkligen att hänga i nu så att jag inte känner mig nöjd nu. Även om jag är nöjd men jag är ju inte klar liksom. Jag har ju bara sisådär 20kg kvar.
 
Vikt: 88,5kg (-1,2kg)
Midja: 96cm (-0cm)
Navel: 107cm (-1cm)
Totalt: -10,5kg, -15cm & -15cm
 
Åh jag blir så glad när jag ser de där siffrorna! Sjukt nöjd är jag med min insats. Nu är det bara träningen kvar. Jag behöver få in lite rutin på mina träningar och försöka göra övningar som ska hjälpa mig att klara stå på händer i sommar. Har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska lägga upp det på bästa sätt. Jag vill ju träna allsidigt samtidigt som jag vill att de ska hjälpa mig att stå på händer i sommar och dessutom så är det ju nu försäsongen börjar så jag vill ju ha nytta av träningen i höst sen. Svårt att få till det känner jag. Men jag ska försöka ägna veckan åt att både planera kost och träning ett par veckor framåt och se om jag kan få nån ordning på det.

Kommentera här: