Handboll <3

Åh vad kul det var att äntligen vara tillbaka på handbollsplanen! Vi är ett så fantastiskt härligt gäng som har otroligt roligt ihop. Denna säsongen kommer träningen vara väldigt viktig för mig för det kommer vara de stunderna i veckan då jag faktiskt kan släppa allt vad barn och hem heter. Missförstå mig rätt, jag älskar min familj men man behöver komma ifrån det i mellanåt också. Dessutom så mår man ju så himla bra av att träna så det kanske ger mig lite mer energi till att orka hålla på med mina barn dag ut och dag in. Egentid tror jag är otroligt viktigt för att man ska orka i längden.
Dessutom har vi ju fysträning 1 gång i veckan och den kommer jag verkligen ha nytta av eftersom jag har tänkt att stå på händer nästa sommar. Sen har jag ju även som mål att få bättre spänst för att få ett bättre upphopp men också bli lite rappare i steget så man blir lite vassare i kontringarna.
 
Dessa snygga skor inhandlades i veckan och de va riktigt sköna att träna i. Så tummen upp på dem!
 
Imorgon väntar en heldag hos min mamma så Thomas ska försöka göra klart elen och jag och mamma skulle nog slänga lite skräp. Annars har jag inhandlat lite hobbyfilt för att kunna göra ninja turtles masker. Viktor tycker det är väldigt kul att leka ninja så jag tänkte att de skulle vara lite roligare med maskerna. Sen får vi väl se vad han tycker om dom sen när dom är klara. Så idag har jag gjort en liten mall i papper och hoppas det blir bra sen imorn när jag ska sy i tyget.
Vi får väl se hur morgondagens resultat blir. Om jag nu får tid till det, man vet ju aldrig vad Wille är på för humör. Och inte mamma heller för den delen, hon kanske har planerat att vi ska göra massa saker imorn.
 

Kommentera här: