Visning

Den här veckan har vi haft tre stycken visningar. Kan säga att det är mycket att greja med inför en visning och att behöva göra det tre gånger under en vecka är påfrestande. Men förhoppningsvis behöver vi inte ha någon mer visning för som det verkar nu så har vi två stycken som är intresserade så nu hoppas vi på att det blir lite budgivning mellan dessa. Det är så uppgivet att inte veta nånting, som när vi ska flytta. Vi vet ju att det dröjer ett tag till eftersom mamma inte är färdig än men det skulle vara så skönt att få ett datum när man ska lämna ifrån sig detta huset. Jag längtar så himla mycket efter att få flytta. Men som det verkar just nu så kommer det bli tidigast i slutet på oktober eller början på november.
 
Annars börjar jag tycka att det är dags för den lilla krabaten i min mage att komma ut snart. Visserligen är det 17 dagar kvar till BF men jag skulle inte bli alls ledsen om bebis vill komma någon nästa vecka. För jag har äntligen målat klart Ellens säng, som stått i garaget i typ ett år. Så imorn när jag ska upp till mamma och hjälpa henne att sy lite inför medeltidsveckan på Gotland ska jag ta med madrassen till Ellens säng så vi kan skära till den så den passar i sängen. Måttet på madressen kommer att bli 52x160. Tyvärr så är det ju så att de gamla sängarna ofta är ganska smala. Men hon kommer ju förmodligen inte ha sängen jättelänge ändå. Hon är ju van vid spjälsängen och den är ju 60cm bred så det kommer nog gå bra.
 
Nä nu ska jag lägga mig ner på soffan en stund och vila, är så himla trött! Behöver ha lite energi till kvällens kalas.

Kommentera här: