Värkar?

Ja det får bli ett litet snabbt inlägg ikväll för nu har jag legat med värkar i ca 2 timmar där de har kommit med ca 3-4 minuters mellanrum. Känns dock inte som att det är på gång riktigt än, men vem vet. Har iaf tagit två alvedon och legat med vetekudden både på mage och rygg. Har fruktansvärt ont i svanken/ländryggen och jag vill minnas att jag även hade det med mina andra två när värkarna kom igång ordentligt.
Idag är det ju tre veckor kvar till bf så det är ju inte omöjligt att det sätter igång redan nu. Jag skulle inte bli alls ledsen om det blev så för det börjar bli ganska tungt och jobbigt nu. Det allra värsta är nätterna när man ska sova. Men det är väl bara att lägga sig och försöka sova en stund snart, om det går, så man har någon ork ifall det skulle sätta igång.
1 Johanna:

skriven

Woho. Lycka till 😃

Svar: Det var ju bara lite test det här, nu är det ju nästan som vanligt igen 😉
Angelica Piepkorn

Kommentera här: