Tavlor

Ja det blev inte riktigt så att jag hängde på låset i morses när jag åkte till Hem och Hobby men nästan iaf. Efter många om och men så bestämde jag mej för att ha ljusgrått med vita stjärnor på utsidan och vitt med marinblåa stjänor på insidan. Tror att det kommer bli bra. Tur det ska bli några dagar med regn nästa vecka så jag kan sätta mig vid symaskinen en stund. Skulle verkligen behöva måla Ellens säng också men tror det får vänta tills Thomas har semester så jag kan vara ifred i garaget. Ska bli så himla skönt att Thomas snart har semester, bara 4 arbetsdagar kvar. Så nästa fredag styr vi bilen ner til Höör för att tillbringa några dagar hos Thomas syster. Tanken är väl att vi ska besöka Skånes djurpark och Kiviks marknad. Sen kommer vi hålla oss på hemmaplan för att underlätta när bebis väl tycker det är dags att komma ut. Dock kommer vi ta med oss babyskydd och BB-väska ner till skåne för det vågar jag inte åka utan. Skulle jag göra det så lär ju förlossningen garanterat dra igång ;)
 
För övrigt idag så har vi varit och badat i poolen hos Thomas andra syster. Barnen ville bada betydligt mer än vi vuxna men det blev ett par timmar iaf. Det var iaf två väldigt trötta barn som inte var alls svårsövda ikväll, Thomas hann läsa ca två sidor för Ellen innan hon började snarka och Viktor däckade i soffan inte så långt efter det.
 
På tal om något helt annat, jag är väldigt sugen på att lära mej göra posters. Typ lite olika barntavlor och prints, vore så himla kul att lära sig göra det själv. Men jag har ingen aning om hur man gör eller vilket program man ska använda?
Typ sådana här skulle jag vilja kunna göra själv, det borde väl inte vara så svårt? Någon som kan tipsa om vilket program som är lämpligt för en amatör som mig?
 
 

Kommentera här: