Rörigt

Jag har kollat runt lite för att få lite idéer på hur man ska få fler läsare. Hade vart kul om det var ett stadigt gäng som läste regelbundet. Visserligen får jag en del läsare när jag delar på facebook märker jag, vilket jag tycker är jättekul! Vore kul med lite kommentarer från er som läser så man kan få veta vilka ni är :)
Men för att få mer läsare ska man sätta ett tema på bloggen och sen hålla sig till det. Jag har ju lite svårt att hålla mig till det främsta temat som är min viktnedgång än så länge. Så länge bebisen stannar i magen så får jag skriva om annat roligt här på bloggen. Nä men jag berättade för några inlägg sen vad jag vill skriva i bloggen och nu i början kommer det handla mycket försäljning, flytt, projekt och annat som händer i vardagen. Men för er som vill läsa om min träning och viktnedgång får hålla tillgodo i några veckor till. Ska för övrigt bli intressant och spännande att testa Olga Rönnbergs mammaträning. Kul också att barnmorskan tyckte det var bra träning och att hon tyckte att det var en bra idé att köra igång med det.
Är man intresserad av boken eller andra böcker som Olga har skrivit kan köpa det här.
 
1 Anonym :

skriven

Jag skulle rekommendera att inte skriva typ "idag har jag gjort de o det o det o det" som vissa gör. Skriver typ om att hämta barn på dagis och städa köket. Jättetråkigt att läsa! Men mer personliga reflektioner är roligt, blandat med lite vardagsblaj och massa massa bilder. Men INTE bara på barnen, för hur söta dom än är så är folk inte intresserade av hundra bilder på andras barn ;)

Svar: Nä så försöker jag undvika skriva, tycker själv att just sådana saker inte så viktigt att dela med sig av. Ja jag försöker få med bilder i alla inlägg men ibland är det svårt att hitta bilder som passar till inlägget man skriver. Men jag trodde alla ville se massa bilder på mina barn ;)
Tack för tipsen! :)
Angelica Piepkorn

Kommentera här: