Försök nummer sjuttioelva!

Åh jag vill så gärna hålla på och blogga men det hamnar liksom i skymundan av allt annat man håller på med. Tänker typ hela tiden att när det här och det här är gjort så kommer jag få mer tid över men det kommer hela tiden nya saker som tar upp tiden. Så nu tänker jag att jag gör ett nytt försök till att komma i gång på bloggen. Det hade kanske inte varit så svårt om man visste att man hade ett gäng läsare men det är svårt att få det när man aldrig skriver någonting ;)
 
Vad har hänt sen sist då? Typ hur mycket som helst skulle jag vilja säga. Skolan är äntligen klar, efter många om och men. Väntar dock fortfarande på betyget från examensarbetet men det kommer nog snart.
Vårt hus är ute till försäljning, det går lite trögt men om det är någon som är sugen, så kom och köp! ;) Det verkade lovande med två budgivare till en början men en har dragit sig ur och den andra har stannat. Känns en aning uppgivet men å andra sidan har inte huset varit ute så länge heller, typ 3 veckor. Vi har/hade ju en förhoppning om att vi skulle kunna flytta innan bebis kommer men det ser inte så ljust ut på den fronten just nu.
 
Åh just det! Något som inte är nämnt i bloggen är att vi i augusti kommer utöka familjen med en medlem till. Den 11:e är det beräknat så vi får väl se när den här lilla plutten behagar att komma ut :)
 
Det var väl en snabb liten uppdatering om vad som har hänt här i vår familj det senaste. Tänkte att imorn så ska jag skriva lite mer om vad jag kommer ta upp här i bloggen framöver. Men det kommer precis som förut handla i största del om min viktnedgång. Bloggen har hjälpt mej otroligt mycket då det är väldigt peppande att skriva om och dela med sig av sina både fram- och motgångar. Så när bebis väl är ute och jag har återhämtat mej från förlossningen och vi har en någorlunda vardag så kommer det att handla mycket om träning, kost och hälsa över lag. Hoppas jag iaf ;)
 
Mer om det imorn! På återseende! =)

Kommentera här: