Känslan..

.. som man får när man kommer till träningen nästan 40 minuter innan för att man glömde bort när träningen börja :) Den känslan var väl ingen höjdare precis men desto mer tid till löpning innan träningen. Blev inte så mycket annat för min del, löpning och rehab träning för axeln. Sen vart det teknik/skott-träning och det är kanske inte så himla smart med tanke på att jag hade så ont i axeln i söndags att jag knappt kund lyfta den. Men idag har det känts rätt bra, blev riktigt trött utav rehaben så nån nytta gjorde det väl förhoppningsvis.
 
Imorn, eller rättare sagt inatt, ska jag börja med å jobba lite och sen blir det att ägna hela dagen lång åt extern redovisning. Vilket inte riktigt är mitt favorit ämne men det är väl bara att ta sig igenom det och göra sitt bästa :) man kan ju inte vara bäst på allt ;)
 
Gjorde förövrigt om min älskade byrå för tredje gången nu i veckan. Gjorde iordning den när jag väntade Viktor och då blev lådfronterna tapetserade med Bamse, små rutor från serietidningen. Jätte fint och jag va väldigt nöjd men nu när den ska stå i vårat sovrum kände jag väl inte riktigt att Bamse va våran grej. Blev istället en av mina favorit tapeter som fick pryda framsidan :)
Nöjd blev jag iaf! Knopparna kommer från indiska.

Kommentera här: