Nytt år, nya möjligheter!

Ja nu va de nya året här och som för alla andra så börjar mitt nya liv nu ;) 2014 ska bli mitt år! Jag avger inga nyårslöften men jag har satt upp några mål inför detta året som jag verkligen hoppas och tror att jag ska klara av. Först och främst så ska jag börja träna mer, tanken är att jag ska genomföra någon typ utav träning varje dag men jag tänker tillåta mej att ha en vilodag i veckan. Jag vill vid varje träningspass bränna minst 500kcal. Jag vill egentligen sätta ett mål med hur många kilo jag ska gå ner till bröllopet men jag vet inte om jag vågar de. Kommer förmodligen bli väldigt besviken på mej själv om jag inte klarar av att nå det målet. Det absolut bästa vore ju om jag klara av att komma ner till 70kg tills dess men jag vet inte om jag fixar 20kg till sommarn. Funderar på att ha som mål att nå 75kg för det känns mer rimligt. Det kanske är ett bra mål men jag vill inte ha det som mål nr ett. Målvikten kommer i sista hand just nu, de viktiga är att jag kommer igång och tränar ordentligt och jag ser att så länge jag går ner så är det bra :)
Ett annat mål jag har är att jag ska bli bättre på att blogga och försöka göra ett inlägg om dagen innehållande dagens träning och sen vill jag dela med mej av min viktresa på instagram, ska börja hashtagga mer så kanske jag kan få fler följare som jag kan inspirera att göra samma resa som jag gör.
 
Hej då Angelica, 23 år och 92kg tung! I år välkomnar jag en glad tjej på 24 år som i sommar blir fru Piepkorn och som förhoppningsvis kommer vara i sitt livs form! 2014 ska bli mitt år!
1 Petra:

skriven

hejja!!

Kommentera här: