Helgen

Det här med att blogga varje dag har ju gått bra ;)
Som tur är har det gått desto bättre med att träna varje dag. Blev PW torsdag, fredag & idag, och gymmet lördag och söndag. Lördagspasset bestod av 30min crosstrainer och 30min rodd. Söndagspasset blev istället 30min crosstrainer och 20min löpning. Och den där löpningen straffar sig idag, har fruktansvärt ont i mina benhinnor. Hoppas innerligt att de släpper lite tils imorn då de är dags att möta Tibro igen.
 
Idag har vi varit i Tidan och köpt ett nytt skåp och 6 st stolar till vardagsrummet. Nu saknas bara bordet som jag har tänkt att bygga själv, men de får vänta tills de är löning ;) Lånade ju kärran av mormor och morfar för att kunna hämta grejer och när vi lämna tillbaka kärran så fråga mormor om vi ville ha mat och de kan man ju inte tacka nej då. Fråga sen hur de kom sig att hon hade gjort så mycket mat att de räckte till oss också, fick svaret att hon tänkte att vi skulle komma tillbaka lagom till middag så skala några extra potatisar. De är vad jag kallar mormor! Världens bästa enligt mej!
 
 
Bildkavalkad från helgens träning
 
 

Kommentera här: