Dag 1

Ställde klockan på 7 imorses, va så jäkla trött men upp kom jag iaf och sen blev det en PW på dryga 7km, gjorde sen 60st airsquats när jag kom tillbaka. Precis lagom sätt att starta dagen på! De va lite små kyligt men skönt. Har haft koll på kalorierna med än så länge så de känns som att jag får en bra start på det nya året :) Har antagit en utmaning med, 30-day ab challange, är med i en grupp på facebook som har den här, tänkte jag skulle göra den efter att jag har skrivit färdigt här. Idag är det 15 sit-ups, 5 crunches, 5 benlyft och 10 sek planka. Och sen ökar det lite varje dag och sen är det vilo dag var fjärde. När dag 30 är här ska jag göra 125 sit-ups, 200 crunches, 65 benlyft och 120 sek planka.
 
Snart blir det att ladda för första handbollsträningen för i år. Ska bli spännande och se hur det känns i axlarna idag, har idag gått utan smärtstillande efter en kur på 2 veckor. Känns bra än så länge iaf :)
 
Morgonens workout + 60 airsquats :)
 

Kommentera här: