Skola, jobb och familj

Kan bara konstatera att de va hur länge sen som helst som jag va här inne och skrev. Trodde jag skulle göra de mer nu när skolan har dragit igång men de verkar inte så :P Framförallt så handlar de som att jag inte har prioriterat att skriva, skolan går ju först, och sen familjen och träningen. Åh de måste jag berätta, de är så himla kul att ha kommit igång med handbollen igen. Nu när jag är igång igen så kan jag inte förstå hur jag kunde sluta. Spela handboll är nog bland det roligaste jag vet! Sen är de himla kul att lära känna lite nya människor med :)
 
Skulle jättegärna vilja skriva att jag har gått ner massor i vikt sen jag skrev sist men så är inte fallet. Men har iaf kommit gång med handbollen, fått ett nytt program att köra på gymmet. Nu hoppas jag bara att den där massagen/misshandeln från förra veckan hjälper så att jag kan träna utan smärta i min axel. Har faktiskt varit lite ambitiös och varit på gymmet efter jobbet vilket betyder typ kl 06. Men de är himla skönt å komma hem efter de och äta frukost i lugn och ro och sen ta sig an böckerna. Sen tycker jag de är rätt kul med jobbet med, cykla 2-2 1/2 timmar sex dagar i veckan. Har kollat med pulsklockan och bränner 500-600kcal varje dag så de känns bra. Kan jag bara komma igång med maten igen så ska jag nog kunna se till att vågen visar minus igen. Vi har börjat med Linas matkasse, har iofs bara provat en vecka, men ändå :) Känns som en bra början iaf. Vet ju att de är bra mat så de ska nog gå bra. Har börjat igen med min keso frukost, supergod! Keso, banan, päron, vindruvor och lite solroskärnor med ett kokt ägg och ett glas juice, ibland även macka/knäckebröd med något smaskigt pålägg. De står man sig på utan problem fram till lunch.
 
Nä nu är de dags att fortsätta med pluggandet innan jag får besök av Lisa och Elliot :)
 
Innan skolan :)
Efter massagen/misshandeln.
 
 

Kommentera här: