Tillbaka

Nu är jag tillbaka på bloggen, efter långt upperhåll :) äntligen har jag införskaffat mej en ny dator så nu ska jag väl klara av å sitta mer i en halvtimme åt gången ;)
 
Idag blir de att förbereda inför besöket på kolmården imorn. Fixa skrindan, tror de är smidigast att ha enkelvagn och skrinda istället för syskonvagn. Orkar inte Viktor gå så får han sitta i skrindan. Sen i helgen ska jag planera inköp för nästa veckas mat som kommer va helt och hållet menyn från Viktklubb. Har fått bra ordning på motionen så nu är de bara maten man ska ha koll på. Skönt också med lite nya recept, man gör ju samma mat hela tiden. Idag blev de förvisso sallad med kycklingburgare, smaskens! Och kycklingburgarna innehåller bara 200kcal/st så med lite sallad och turkisk lättyoghurt så skulle jag gissa på att jag hamnar nånstans runt 350kcal :) helt ok lunch!
Tänkte att jag skulle dela med mej av lite recept som verkligen är värda att prova :)
 
Nu ska jag försöka blogga varje dag, om både kost, träning och småbarnsliv :)
 
Total motion i juni; 11,2 mil  =)
 

Kommentera här: