Väga

Ja idag va de ju nästan roligt och ställa sig på vågen. Nu är de ju längesen jag skrev något om vikten på bloggen men jag har en bok jag fyller i nästan varje vecka, senaste på bloggen va 10/4. Har stått still väldigt länge på vågen så de är skönt att den har visat minus nu två veckor i rad så nu är jag på rätt bana igen. Ska bli intressant och se hur de går nu när jag ska jobba 4 7dagars veckor. Men bara att vänja sig för till hösten har jag fått ett eget cykeldistrikt vilket betyder 2 timmars cykling om dan 6dagar/veckan. Inte fy skam med betald motion ;)
 
 
Vikt: 93,9kg (-4,8kg)
Midja: 94cm (-8cm)
Totalt: -6,6kg & 9cm
 

Dessa siffror känns helt okej. Visserligen är de sen början på april men jag har inte riktigt haft orken att lägga så mycket energi som jag behöver på detta men nu är jag mer redo än nånsin. Mitt stora mål är att väga 70 innan året är slut, de kommer bli tufft men de är inte omöjligt. Sen efter nyår ska jag börja bygga muskler så jag känner mej fit inför sommaren och det stundade bröllopet.
 
Nu ska jag ge mej iväg till Lisa och ta en promenad :)

Kommentera här: