Pyssel

I förrgår fick jag äntligen lite pyssel gjort. Så kul och få en liten stund för sig själv och låta kreativiteten flöda :)
 
 
 
 
De jag har gjort är att ha delat på en selleri och målat med vanlig hobbyfärg och sen stämplat på presentpapper. Sen blev jag väldigt nöjd med bilderna :) Kul pyssel som är både billigt och enkelt :)
 
Igår va vi hemma hos Linda och Rikard och grilla på kvällen, så himla mysigt! De va ett tag sen vi sågs så de va superkul å sitta å tjöta lite medans barnen lekte. Men jag åt alldeles för många kalorier men förhoppningsvis så gör de inte så mycket om jag är ordentlig resten av veckan. Kan bli jobbigt imorn dock när vi ska på kalas men jag ska nog försöka gå ut och gå på morgonen å så tänka på vad jag äter så ska de nog gå bra :) Sen blir de en promenad på söndag morgon efter jobbet :)
 
 
 

Kommentera här: