Åtta

Ja då va de dags igen..
 
Vikt: 92,5kg (-0,6kg)
Midja: 93cm (oför.)
Totalt: -8,0kg & 10cm

De känns rätt gött att de går så pass bra trots en del dagar med slarv och framförallt fest i lördags som slutade med 6 cider och två öl. De va nog min första fylla sen jag fick barnen, har ju druckit lite men inte mer än en cider eller två. Mådde faktiskt rätt okej dagen efter men va aningen trött eftersom jag jobba lördagmorgon och kom i säng typ vid 3. Men nån gång ska man väl dygna :P
 
Fasiken, 8kg, de är rätt bra ändå. Är visserligen sen början på april men man kan ju inte gå ner allting på en gång. De börjar faktiskt märkas på många utav mina kläder med som jag har haft sen jag vägde som mest(107kg!), nu helt plötsligt så är dom stora och jag är mer eller mindre som en galge för dom. Jättekul egentligen men de är synd att de är många fina kläder som jag faktiskt skulle vilja ha kvar. Men köpa nytt är ju alltid kul. Skulle behöva göra en rensning i garderoben, mycket som inte passar och som är förstort. Kanske skulle försöka lägga ut dom på någon säljsida på facebook. Kan nog bli väldigt mycket kläder :)
Min nya tröja som jag verkligen älskar!

Kommentera här: