Träning

Va ute och sprang förra måndagen, gick bättre än förväntat trots att jag sprang typ dubbelt så långt som egentligen va tanken. Skulle springa 2min och sen gå 2min i 20min och trodde när jag ställde in timern att då blir de ju 10 gånger men kom ju fram till att de bara skulle va 5 men jag orkade mej runt iaf. 
 
så här såg rundan ut :) 
 
 
Tänkte faktiskt bege mej ner till gymmet ikväll om min sambo går med på de. Kollade in gymmets schema och såg att dom har bollcore även på kvällen och jag tycker de riktigt kul och sen har dom även ett pass med core/styrka på onsdagar som jag är sugen på att köra :) borde även börja mäta och väga mej igen. Får se om jag ska fortsätta med måndagar eller som jag ska välja någon annan dag. Måndagar känns bra men samtidigt så är de ju oftast på helgerna man slarvar, kanske skulle ta fredagar istället :)