Träning och mål

Syftet med att starta bloggen va för att dokumentera min viktresa men den avbröts lite tidigare än vad jag hade räknat med, inte för att de gjorde så mycket eftersom jag har fått en underbar dotter :) Men nu är de dags att ta tag i det igen. Köpte nya löparskor i förra veckan så nu är det dags att ge sig ut i löparspåret :) om de finns någon energi kvar ikväll så tänkte jag göra mitt första pass. Har kört tidningar idag så har varit vaken sen 2:30 så hoppas att barnen vill sova middag samtidigt så jag kan göra de med :) jag ser verkligen fram emot att komma igång å träna igen :) till att börja med kommer jag köra ett löparschema och komplettera med styrketräning som jag kan göra hemma. Sen kommer de förhoppningsvis bli ett å annat gympass och boxpass :) 
 
 

Kommentera här: