Stilla

Usch, har lite dåligt samvete för att de är så länge sen jag skrev här, nästan två veckor. Och inte dokumenterade jag någon vägning heller förra veckan. Men nu så :)
 
Vikt: 91,3kg (-0,3kg)
Midja: 93cm (oför.)
Totalt: -9,2kg & 10cm

-0,3 på två veckor känns ju inte riktigt bra. De känns faktiskt riktigt uselt men jag kan ju inte skylla på någon annan än mej själv. Jobbar bara denna veckan med sen har jag ledigt i 3 veckor innan jobb och skola börjar igen :) Ska bli skönt att sova som vanligt och ladda för en minst sagt fullspäckad höst.
Och nu under mina 3 veckors ledighet kommer jag försöka lägga lite mer krut på motionen. När jag är ledig har jag ork att ta en promenad efter att jag har lämnat Viktor på dagis, här även sällskap ett par dar i veckan :) Å sen har handbollen dragit igång denna veckan så tänkte att jag skulle börja nästa vecka när jag är ledig och kurrerat mej ordentligt från den här dunderförkylningen jag åkte på i helgen. Längtar som sjutton efter att snöra på mej handbollsskorna och kliva ut på planen med klistrade händer. Har saknat de massor!
 
 
 
Å något helt annat, Viktor verkar ha fler allergier :( SUCK! Igår kväll och imorses blev han prickig/flammig runt munnen. Igår tänkte jag att de kanske va apelsin eller äpple för de är ju inget konstigt att man är allergisk mot. Men imorses fick han rostat bröd, smör, mjölk, oboy och lite havrefras och blev prickig. Jag kan inte begripa vad de är han reagerar på. Ska iaf föra matdagbok fram till den 20:e när jag ska till BVC, skulle ju egentligen bara ner med Ellen men ändrade så tiden är till båda två. Ev blir de remiss till allergienheten, eller vad de nu hette. Hoppas bara att alla dessa allergier växer bort så han slipper dras med de resten av livet.
 
 

Kommentera här: