Trött bloggare

Ja de händer inte mycket på den här bloggen längre. Känner att jag har tappat sugen lite sen jag blev gravid eftersom jag startade bloggen för att dokumentera min viktresa. Känner inte riktigt att jag har så mycket att skriva om just nu, å sen hinner jag knappt heller. Sen är de ju så att allt är roligt i början. Men jag hoppas att jag kommer igång igen med bloggen när viktresan fortsätter, nån gång under våren. Kan ju bli kul å börja skriva igen sen när den lilla bebisen har kommit :) Sen sitter jag inte så ofta vid datorn längre och tycker inte riktigt om att göra inlägg från telefonen, de är inte riktigt samma sak. Men de är ändå kul å se att de är några tappra själar som besöker min blogg fast jag inte skriver så mycket :)

När jag ändå skriver lite så får jag ju passa på att rekommendera en av produkterna från den senaste Glossyboxen. Fick ett 3-stegs-rengörings-kit från Clean start å de är verkligen superbra! Huden blir alldeles babylen efteråt! Produkterna är lite dyra men absolut värda de, jag kommer nog att fortsätta med dom och även lägga till någon mer produkt i samma serie. Jättekul att man får nånting man vill fortsätta med. Har fått 3 boxar än så länge men har inte provat alla produkter än. Septemberboxen va ju ingen höjdare, tyckte de va lite knasiga dofter å så. Fick en aniktskräm som inte alls lukta gott, vill ju gärna inte smeta in ansiktet med en kräm som luktar illa.. Men de man inte själv gillar blir ju toppen bra presenter :) 

Kommentera här: