Bryggan

Har visst vart lite dåligt bloggat nu ett par dar men de är svårt att motivera sig att skriva när de är så fint väder! Så himla skönt! Idag är de visserligen lite svalare men de passar mej utmärkt :)

Igår va jag och Lisa nere på bryggan och åt :) Så himla gott!! Tog torskrygg med en dill,räk och äggröra och sen fick jag färskpotatis till, kunde inte bli bättre! Njöt av varje tugga :) Skulle gärna gå ner å äta de någon mer gång, helt klart värt varenda krona!
Hoppas jag spenderat mina pengar rätt idag då jag köpte en KitchenAid så jag inte har gjort bort mej. Har sparat och länge velat ha en å nu hade Cervera sänkt priset och då kunde jag helt enkelt inte låta bli.



Hade inte tänkt att köpa en vit men nu blev de så iaf och den kommer ju va snygg i minst 50år! :)
1 Anonym:

skriven

Du kommer inte ångra dig!!!! Jag har en röd ka å den använder jag till allt!!! Flera gånger i veckan är den igång... Det finns ju så mycket bra delar till den också som man kan köpa till. Helt klart mitt bästa köp till köket!!!! Elin b

2 Angelica:

skriven

Ja jag har sett massa delar man kan köpa till, en komplett maskin helt enkelt :) Jag hoppas de blir mitt bästa köp med, ska bli kul att inviga den i veckan :)

Kommentera här: