Skrivbord?

Tanken är att vi ska försöka ta tag i att göra iordning inne på kontoret, de är de ända rummet kvar nu som har heltäckningsmatta och jag tycker de är fruktansvärt, den blir ju inte ren hur mycket man än dammsuger. Och då när vi byter golv ska jag även rulla på lite färg och sen tänkte jag byta skrivbord. Jag vill gärna ha ett skrivbord med de behöver ju inte vara just ett skrivbord, de kan ju va vilket bord som helst. Jag har hittat ett slagbord på IKEA som jag funderar på att använda som skrivbord. De blir ganska flexibelt och man får ett extra bord när man har gäster. Och eftersom vi blir en del när de är kalas här så är de ju inte så dumt att ha ett extra bord som inte tar så mycket plats när man inte använder de.


Möjligheterna är oändliga. Eller vad säger ni? :)

Kommentera här: