Bröllopsdag

Igår firade vi våran allra första bröllopsdag! Man kan ju tro att vi gav varandra fina presenter och att det avslutades med en trerättersmiddag på en fin resturang. Men nej, så lyxigt hade vi det inte. Vi tog var sitt barn och spenaderade dagen på var sitt håll. Thomas tog med sig Ellen till farmor&farfar och sen blev det en cykeltur till hans syster med familj. Jag tog med mig Viktor till mamma där jag satt hela dagen framför overlocken och hjälpte mamma med det sista som ska med till Gotland. Men vi ska iaf ut och äta lite ikväll på pinchos :) Vi hade tänkt och gått ut igår men urvalet på resturanger som har öppet på söndagar var inte så stort så då valde vi att ta det dagen efter istället. Men tror det funkar lika bra det med :)
 
Tänkte iaf bjuda på några bröllopsbilder ännu en gång :)
 
 
Bakom kuliserna ;)
 
 
 
 
 
Våra barn var inte alls sugna att vara med på kort denna dag ;)
 
I natt har Ellen sovit i sin nya säng, äntligen! Det var lite besvärligt att somna men hon sov iaf hela natten där även om hon kom in till oss lite tidigare än vanligt, ca 05. Men det ger nog snart med sig. Ska ta lite kort på det idag och imorn så ni får se hur det blev :) Så idag går tvättmaskinen varmt eftersom nu ska allt för bebisen tvättas upp, skadar ju inte att tvätta täcke och kudde när det är en liten ny krabat som ska sova i sängen. Ska även bestämma vilket späljsängsskydd som jag ska använda, eller om jag kanske köper ett nytt. Har lite problem med att få det med moln på att fästa så som jag vill, men övning ger färdighet ;) Ska även ta kort på bebisen lilla hörna i vårt sovrum sen när den är klar :)

Kommentera här: