Vecka 15

Efter förra veckan så kände jag mig lite orolig eftersom jag gick upp 0,1kg och man vet ju aldrig hur länge en platå varar. En del kan ju ha platåer i flera veckor. Men sån otur hade inte jag utan jag är back on track. Vilket så klart känns riktigt gött!
 
Vikt: 86,6kg (-0,8kg)
Midja: 93cm (-0cm)
Navel: 105cm (-0cm)
Totalt: -12,4kg, -18cm & -17cm
 
Den här veckans siffror känns riktigt bra efter förra veckans miss. Har också kommit igång hyffsat med träningen. Blev en del pass förra veckan + promenader med Wille i vagnen. Nästa vecka drar vi igång försäsongsträningen också så då blir det ett fyspass och ett handbollspass i veckan. Det ska bli jäkligt gött! Och riktigt kul att träffa alla igen!
 
Det här var lördagens cirkelpass. Riktigt gött! Tycker det är sjukt mycket roligare att köra på tid istället för antal repetioner. Så det handlar ju bara om att hitta bra övningar, och det har jag pinterest till. Finns hur mycket som helst där, många färdiga program också. Men jag plockar lite här och var och sätter ihop till något som är kul. Funderar på om jag ska testa och ta med Wille till gymmet imorn och se om jag kan köra lite när jag har honom med mig. Han brukar ju sova en stund på förmiddan så vore ju gött om man kunde få honom att sova just den stunden, för det skulle underlätta en hel del.

Kommentera här: