Belöningar

Jag skrev att jag skulle belöna mig med nya jeans när jag hade gått ner 10 kg. Det har inte riktigt blivit så. Tyckte det faktiskt kändes lite halvonödigt att köpa sig nya jeans nu, för det är ju snart så varmt att man inte kommer använda jeans ändå och sen till hösten kommer de ju förmodligen ändå inte passa ;) eller min tanke är så iaf. Men jag köpte mig två par andra byxor. Så jag har nått att ha på mig.
 
Snart är jag ju nere på -15kg och jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska ge mig själv då. Har iaf tänkt att rensa ur garderoben på allt som är för stort och som inte används. Så vi får väl se vad det finns för kläder kvar efter det. Det kanske får bli lite nya kläder som belöning. När jag når -20kg så ska jag iaf köpa mig en Micheal Kors klocka. Jag har inte riktigt bestömt vilken än men jag har kollat in några modeller som jag gillar =)
1 Evelina:

skriven

Så mycket bättre att unna sig saker än "godsaker" när man når sina mål. Grymt jobbat 👊🏽

Svar: Ja eller hur! Men jag unnar mig lite godsaker emellanåt ändå😉 tack!😘
Angelica Piepkorn

Kommentera här: