Vecka 18

Hade stora förhoppningar idag inför vägningen. Dels eftersom jag hade en riktigt dålig vecka förra veckan och dels för att jag närmar mig -15kg. Fick till två löppass förra veckan och idag är det rankås som gäller med mina goa handbollsbrudar =) Hade ju inte suttit fel med lite varmare väder men det är bara att gilla läget och ge sig ut. Den här veckan väntar första handbollspasset för försäsongen också, längtar massor!
 
Vikt: 83,8kg (-0,9kg)
Midja: 92cm (-1cm)
Navel: 103cm (-2cm)
Totalt: -15,2kg, -19cm & -19cm
 
Sjukt nöööjd med denna vecka!! Alltså, 15kg är rätt mycket. Är faktiskt ganska stolt över mig själv som klarat av det här. Insåg nu också att det inte är alls långt kvar tills jag kommer under 80 strecket. Skulle gissa på att det är 9-10 år sedan jag vägde så lite sist.
Igår tog jag nya bilder, det skiljer faktiskt en hel del. Före bilden är tagen när Wille är ca 3-4 veckor. Missade att ta bilder när jag började i januari men vikten är den samma iaf.
 
Riktigt kul att man nu ser resultat! Det är så svårt att se på sig själv att det händer nått, så det är riktigt kul att se på bild. Har ju märkt en del på kläderna att man har blivit mindre, många kläder har blivit lite stora medan en del kläder passar igen. Den här veckan ska jag ta tag i projektet rensa garderoben och plocka undan alla kläder som är för stora. Tror att det kommer eka lite i garderoben efter detta ;) Men vad tråkigt att jag måste köpa nya kläder, känns verkligen jätte tråkigt ;)

Kommentera här: