Axel

Skrev ju lite igår om min axel men under träningen igår så kunde jag inte riktigt avgöra hur det kändes när jag knappt inte sköt nånting. För det är bara när jag skjuter på mål som de gör ont. Kan stå och skjuta i väggen massor men inte känna nånting men så fort jag går på mål då gör det ont. Men jag får väl vänta tills nästa tisdag och känna av igen och hoppas att de går bra så jag inte behöver gå tillbaka, men jag är optimist i detta fallet.
 
Skrev ju även om min viktnedgång igår och imorses, till min stora förvåning, så visade vågen äntligen lite minus igen. Kändes fantastiskt! :)
 
Vikt: 90,0kg (-1,3kg)
Midja: 91cm (-2cm)
Totalt: -10,5kg & 12cm

Nu är det bara att hoppas att de fortsätter så här så kanske jag kan få skriva 89 snart! :) Känner att mitt mål att väga 70kg innan året är slut börjar bli svårt. Känns som att 80kg är mer rimligt. Men jag ska göra mitt bästa och gå ner så mycket som jag bara kan :)

Kommentera här: