Superwomen ?

Jag trodde verkligen att jag skulle fixa detta. Plugga, jobba, familjen, handboll och övrig träning. Men jag gör inte det. Jag är helt slut efter en månad. Jag har iaf insett detta och kommer i fortsättning bara jobba söndagar. Är oerhört tacksam över att ha en så bra chef(eller vad han nu är för något), visserligen hade jag sagt från början att jag ville testa och se hur det går, så behöver bara köra veckan ut. Egentligen är det lite naivt och tro att man ska kunna plugga heltid, jobba halvtid och sen hinna med både familj och träning. Både skolan och familjen har ju blivit lidande för att jag har jobbat. Trots att jag sovit typ 2-3h när jag har kommit hem så har jag varit så trött på eftermiddan att jag somnat i böckerna. För trött för att plugga och för trött för att va med barnen.
Känner mej iaf mycket nöjd med mitt beslut även om det innebär att jag får ta studielån.
Jag är ingen superwomen! (även om jag önska det imellanåt)
 
Nu blir det iaf att ta bilen till Tidaholm och fortsätta med grupparbetet :)

Kommentera här: