Dop

 
På lördag är det äntligen dags för dop! Lika roligt som de är att planera och fixa för dopet lika skönt är de efteråt när de är över :) 
Idag har jag spenderat nästan hela dan hos min mamma, jag älskar att komma hem igen och jag trivs så himla bra  :) va där idag för planera lite mer inför dopet och sen har vi plockat fram lyktor och vaser. Imorn är de cakepops som gäller för hela slanten, har redan gjort förarbetet och rullat dom så dom ligger i frysen och väntar på mej. Men annars har jag inte så mycket mer jag kan göra innan lördag :) Sen efter dopet ska vi till familj Hummelblad/Nordborg och fira påsk :) 
Under påskdagen blir de förmodligen en liten tripp till mamma igen med Thomas svåger och kolla av om de finns någon aktivitet i husen, ska bli mycket spännande :) 
Fullspäckad påsk med andra ord :) 
 
Vår på bordet hos mamma :) 

Kommentera här: