Jobb

Usch, jag lider redan utav sömnbrist efter en veckas jobb. Inte bra. Både igår och idag har jag fått stanna bilen två gånger för att powernappa ett par minuter för att jag ska orka köra vidare. Idag hade jag med vatten som jag fick tvätta ansiktet med några gånger för att pigga upp mej. Kan säga att de va otroligt skönt att barnen sov till 07.30 idag så jag fick en timme när jag kom hem. Välbehövligt! Men ikväll blir de sängen tidigt, typ när jag är klar med det här. Ska inte gå in på detaljer men min mage avslöjar att jag inte sover ordentligt. Upplevde samma sak när jag körde april/maj. Får väl se till att lägga mej vid 19 hädanefter så kanske de reder ut sig, har ju bara 3 veckor kvar å köra. Annars kan jag säga att jag verkligen trivs med att dela ut tidningar även om de innebär att klockan ringer 2:20.
 
Imorn är de vägning igen och jag är en aning nervös, följer inte menyn slaviskt och träningen har varit obefintlig. Men så länge de visar minus så är jag glad =)

Kommentera här: