Uppdatera bättre

Usch vad jag är dålig på att uppdatera bloggen just nu. Vet inte riktigt hur de kommer sig, tar mej inte riktigt tid. Sen kan de va så med att jag orkar inte starta upp datorn som lever sitt egna liv utan jag får skrivà från mobilen eller ipaden å då är de jobbigt och skriva lite längre. De tråkiga är att jag bara kan använda mobilbilder eller de jag har lagt upp på instagram så man blir lite begränsad där med.
Men jag kan ju berätta när jag ändå skriver att kontoret är nästintill klart. De som saknas är gardinstång, gardiner, knopp till garderoben och sen ett draperi framför hyllorna. Hoppas och tror att de kommer bli bra när blir färdigt :) 
 
Va hos frisören igår och de är alltid lika skönt att fixa till håret, gillar min nya hårfärg väldigt mycket :) 
 
 

Kommentera här: