Planering

Usch nu har de varit lite dåligt med bloggande igen. Har haft så mycket annat att göra nu så har helt enkelt inte haft tid. Mycket av tiden går just nu till planering utav 30-årsfesten som är nästa vecka. Konstigt att de är jag som fixar så mycket med den när de inte är jag som fyller år.

Å igår va jag och Viktor på IKEA, de hade ju varit roligt och definitivt enklare med sällskap men de funka ändå. Viktor va lycklig som få när jag släppte ner han på golvet inne på barnens ikea och fick köra kundvagnen. De bökigaste va väl vid betalningen eftersom den där surkärringen inte lät mej ta snabbkassa när de knappt inte va nått folk. Men snart blir de en tripp ner igen men då ska sambon med så vi kan få med oss lite möbler, igår köpte jag mest småsaker.

Nu blir de iaf snart kvällsmat å sen blir de att hämta cykeln så jag kan dela ut lite tidningar imornbitti. Skönt att de är sista passet på ett tag med tidningar. Sen väntar lite jobb hos min brukare nästa helg. Skönt de är att komma igång å jobba lite.

Kommentera här: