26 år

Vilken fantiskt helg det har varit! Började i fredags med att gå ut och äta med hela familjen på pinchos, hur mysigt som helst att äta ute med barnen. Viktor uppskattade maten lite mer än vad Ellen gjorde men det gick ner lite hos henne med. Framförallt efterrätten ;)
 
 
Sen igår så lämnade vi iväg barnen och drog iväg till Uppsala för att gå på bakmässa. För att vara den första mässan som de anordnar så var det helt okej men de har nog en hel del att lära. Höjdpunkten var ju så klart Roy Fares men tyvärr så var boken slutsåld när jag tänkte gå och köpa. Men sen har jag läst mig till att han ska ut och signera sin nya bok lite varstans runt om i landet och i april så ska han till Jönköping så jag ska passa på då att få en liten autograf =) Älskar verkligen hans böcker!
Dessutom så blev jag ett år äldre igår så numera får jag säga att jag är 26 år. Känner mig faktiskt väldigt tillfreds med livet just nu. Jag har en underbar familj som jag älskar mer än allt annat. Jag spelar handboll med ett gäng underbara brudar och det är något av det allra roligaste jag vet. Jag har verkligen kommit igång med min viktnedgång och nu börjar jag närma mig -10kg, vilket är helt underbart. Det enda som jag egentligen saknar just nu är faktiskt ett jobb. Och jag känner ingen panik med det heller utan det kommer att lösa sig så småningom, Wille är ju 7½ månad nu så det är ju ingen stress heller.  Även om jag väldigt gärna vill komma igång och jobba ganska snart.
 
Söndagen började med att ha lite egentid med Viktor. Vi drog till Skövde och shoppade lite skor och kläder och sen käkade vi på McDonalds.
 
 
Och helgen avslutades med handbollsmatch hemma i sporthallen i Tibro mot Country som slutade med vinst för våran del, 30-21 blev siffrorna. Sjukt bra match utav alla i laget, framförallt bakåt! Vi hade grymt försvar idag och bra rörelse hela tiden i vårt anfall. Skit rolig match att spela där spelet hela tiden flyter på. Är hyffsat nöjd med min insats, blev ju iaf 4 mål och det är ju alltid nått =)

Kommentera här: