Bröllop

Har för första gången i mitt liv klippt gräset här hemma. Har gjort de många gånger hos mormor och morfar med åkgräsklipparen men aldrig där vi bor nu med en hederlig gammal cylinderklippare. Men jag överlämnar nog de till min sambo istället som gör de så himla bra! <3

Å idag har Johanna och Arvid varit här och solat och lekt. Alltid lika roligt :) Sen imorn kommer ÄNTLIGEN våra sängar! Helt underbart! Något annat som inte är så dumt är att jag bokat klipptid nästa vecka. Nu när sommarn kommer är de dags att klippa av sig håret igen, har funderat på å spara ut de men känner att kort är mer min grej. Vet inte riktigt vad de blir än men kortare blir de iaf :)

Har blivit inbjuden till bröllop i höst med klädkoden kavaj, frågan är bara vad man ska ha på sig? Kommer va i v25 då så de gör ju inte saken lättare. Hittade en fin på H&M men vet inte om den är lite för enkel, vad tycker ni?

Kommentera här: