Supernöjd!

Känner mej så himla nöjd med dagen då jag fått en hel del gjort. Framförallt så har jag grejat i köket. Vi har våra köksfönster ut mot gatan och dom är ganska stora och vi har diskbänken framför de ena men de är inte alltid så kul att alla ser vad som står på bänken för de är ju inte så ofta som de är tomt där. Så nu äntligen så har jag ordnat med insynsskydd. Har spanat in en snygg plastfilm på Colorama men tycker att priset på 199kr/m är lite saftigt även om man inte behöver mer än 2,5m. Men när jag bläddra i den nya Biltema katalogen upptäckte jag att dom hade en sån sprayfärg som man sprayar på glas så de blir frostat. De tog inte många dagar innan jag va där och köpte en burk för de fina priset 60kr. Kan inte va annat än nöjd. Visst va de lite pilligt att få tejpen rak men de va de helt klart värt de. Ett helt okej budget alternativ :)
Sen har jag även fått tummen ur och satt fast vaxduken på bordet och är verkligen supernöjd med de med! Köket ser helt annorlunda ut nu jämfört med förut. Bilder kommer så småning om.

Sen när jag ändå är i farten med tips så vill jag tipsa om ICA's Billiga veckan, både igår och idag har vi ätit med recept därifrån och de har varit jättegott! Enkelt, billigt och gott! Och som ett litet + får man ju prova lite nytt. Tycker de är jättesvårt att variera sig när de gäller mat.


Min lilla goding 3månader gammal

Kommentera här: