Foglossning

Just nu tycker jag inte att de är roligt alls att va gravid. Har väl inte förväntat mej att de ska kännas precis likadant men hade inte väntat mej foglossning. Kände inte av de alls förra gången men i fredags så började jag få lite ont å igår va de helt hopplöst. Alltså, de gör mej inte så mycket att de ilar och spänner runt livmodern och i bäckenet men när de värker i benet på mej så blir de jobbigt. Förmodligen trycker de på någon nerv så de blir som ichias fast de blir på framsidan av låret. Jag hoppas innerligt att de inte kommer hålla i resten av graviditeten för jag har ingen lust att ha ont i 25 veckor till. De klarar jag mej utan. Är de de man får när man har gått ner i vikt å fått lite bättre kondis? Sen hade jag gärna sluppit att va ständigt förstoppad, nån som har något tips på vad som lättar på de?
1 Maria:

skriven

Åh, är du gravid igen? :D Grattis! :)

2 Anonym:

skriven

Friggs plommonjuice är bra mot förstoppning! Smakar inte så gott men det är bara att hålla för näsan ;)

Svar: Som tur är så är de bättre nu :)
Angelica Larsson

Kommentera här: