Bra dag =)

Är så fruktansvärt trött på att va sjuk! Har vart krasslig i en vecka nu, de gör väl inte så mycket om man är snorig men när man har ont i halsen å de gör ont när man sväljer varenda gång så blir de lite jobbigt.
 
Hade en väldigt trevlig dag igår! :)
Började med att besöka förskolan som Viktor ska börja på i höst. Tycker de är bra att man kan komma å hälsa på å se hur de ser ut och träffa dom som jobbar där även om de är typ 2 månader kvar tills Viktor ska börja. Som grundschema så kommer de va 15h/v å sen blir de ju när jag ska jobba, de är ju lite dumt när man går på inringning att man aldrig vet när man jobbar. Å sen har jag ju tänkt att jag ska läsa på komvux med och eftersom jag bara ska läsa 2 kurser så behöver jag nog inte mer än 15h/v. Som de ser ut nu kommer han gå 3h om dan hela veckan och jag tror de är bra att börja med när man är så liten. Sen kommer han ju fortsätta med de när jag går hemma med bebisen. Sen får vi se hur de blir sen när bägge två ska gå på dagis, förhoppningen är att jag kommer läsa på högskolan då och de bästa vore om man inte behöver ha dom på dagis mer än nödvändigt. Men de är långt kvar dit så behöver ju inte riktigt fundera på de nu ;)
Sen fick vi besök av Linda och Rikard, eller Ricky76 som vi kallar honom ;) Ja å så va ju Alma med så klart. Så de blev god mat och väldigt mycket glass, iaf för vissa ;) De är alltid lika roligt att träffas. Vi har föräldragruppen att tacka för att vi umgås, man får ju inte ut så mycket annat utav de :P
Vi hann ju förresten med en lunch hos min mormor och morfar med igår, känner mej verkligen hemma när jag kommer dit. De är nästan mer hemma än vad de är hos mamma.
 
Vi hade lite planer på att åka till IKEA idag å köpa lite hyllor till garaget men när jag kollar lagerstatusen så hade dom ju knappt hälften utav de vi skulle ha så då får de va. De blir nog Skövde istället och köpa en cykel till mej och sen cykelbarnstol till Viktor :)
 
Glada barn =)

Kommentera här: