Tyst

Ja de har varit lite tyst här nu. De va har varit fullt upp med typ allting så har inte riktigt tagit mej tid till att sätta mej här. Framförallt så är de mycket med bredbandet och telefonin. Jag är så trött på Boxer som bara ger fel information och som ringer och å säger att dom behöver kompletterande uppgifter fast dom redan fått dom. Idag ringde jag till dom och sa att jag ångra mej och ville avbryta beställningen men de va inte säkert de gick men dom ska lägga beställningen på tisdag eftersom de gamla bredbandet går ut på måndag. Ska in å läsa de finstilta på deras hemsida men jag tycker man ska få ångra något man inte ens har fått.

Sen håller min telefon på och krånglar och lever sitt egna lilla liv så ska se om jag inte kan byta i veckan. Den jag har är precis värdelös!! De lutar åt att de blir en iPhone denna gången. Android är inte alls lika bra har jag märkt.

Gick en liten runda i trädgården förut och man kan ju inte annat än å konstatera att de ser för jävligt ut i slänten! De växer nog 100 olika sorters ogräs där. Ska se om jag inte kan ta tag i de imorn och trimma lite och klippa ner lite buskar där. För er som inte vet så har vi en slänt ner mot grannen och när vi flytta in så hade vi väl mer eller mindre en skog där, va nog 15-20st tallar. Dom tog vi ner ganska så snart men de va ju även en del buskar av olika slag och sen har de kommit en del småskott av diverse olika träd. Vi ska spara körsbärsträdet och något mer, har inte riktigt bestämt vad än. Finns både björk, ek och rönn. Sen ska även planteras lite nyponrosor längs med muren och sen ner mot vägen. Hoppas de kommer bli bra :)
 
Varför va i poolen när man kan va under? :)
 
Duplo leker man bäst med naken i soffan :)
 

Kommentera här: