Tillbaka

Nu är vi på banan igen med allt vad internet heter. Känner ändå att inspirationen till att blogga är lite dålig för tillfället så de blir inlägg när jag känner för de. Vet inte riktigt vad jag ska blogga om. 
 
Idag ska vi iaf äntligen till BVC med Viktor för han har haft diarré i en vecka + utslag runt munnen nästan två veckor. De är ju något han reagerar på men jag kan inte riktigt lista ut vad de är. Vet ju att han är överkänslig mot ägg men de är något mer. Hoppas innerligt att vi kan få reda på de snart, inte alls kul för honom med denna diarrén.
 
Sen har vi ju varit på UL också, lyckades ju med att ta fel dag men de löste sig ändå. Så de nya datumet blev 28/12. Denna gången gör de nog inte så mycket om jag går över några dagar ;)
Vi har även köpt en ny bil, skulle hämtat den idag men de har blivit lite förseningar så förhoppningsvis så kan vi hämta den denna veckan iaf :)
Sen ska jag läsa på komvux i höst, de blir Eng B och Matte C. De har hänt mycket sen jag bloggade sist :)
 
 

Kommentera här: