Uppe med tuppen

Tisdagar är den enda dagen i veckan som jag ställer klockan. Så om en halvtimme är de dags för lite bollcore sen tänkte jag att jag skulle köra lite kondition på de med.
Och igår va jag på box, alltid lika kul! Men va många vi va igår, de är ganska märkligt vad de kan variera. Vissa pass är vi typ 10-12st medans veckan efter va typ 30st. Men kul iaf :)

Och när jag kommer hem från gymmet är de sambons tur och när han är hemma igen är de upplevelsebadet i Skövde som gäller. Ska bli jättekul! Viktor hade superkul när vi va där i höstas så hoppas han tycker de är lika kul idag. De är så mysigt att ha sambon hemma denna veckan så man kan göra lite saker tillsammans. Så imorn är de frallan och sen kommer Dennis och Bella hit.
1 Petra:

skriven

Låter som en helmysig dag!

Kommentera här: