Utmaning

Har fått en utmaning utav Malin så de är väl bara att anta den :)


1. Vem, förutom din familj, känner dig bäst?
Jag skulle nog säga Lisa. Även om jag inte har känt henne i så jätte många år så är de nog ändå hon som känner mej bäst och som jag alltid vänder mej till om de är något. Händer de något som jag vill berätta så ringer jag alltid till Lisa först. Lisa är verkligen den bästa vännen man kan ha! ♥

2. Vad gör du helst en söndag?
Umgås med familjen! Eller bara slappar och inte göra nånting.

3.
Vilket tvprogram måste du se?
Grey's Anatomy!! :)

4.
Är du nöjd med ditt liv?
De går upp och ner skulle jag säga. Vissa stunder känns de verkligen toppen medans andra stunder känner jag att de är för mycket som saknas för att de ska kännas bra. Men för de mesta känns de underbart :)

5.
Har du något favorit klädesplagg?
Jag har nog inte bara ett. Är jag bara hemma har nästan alltid mjukisar och linne för de är mest bekvämt annars är jag ett stort fan av leggings som jag matchar med nästan allt i garderoben.

6.
Vilket är det vackraste stället du varit på?
Vad svårt! Jag vet faktiskt inte men mitt favortitställe är helt klart min mormor och morfars gård. Jag är mer eller mindre uppvuxen där och har drömt i många år att nån gång få flytta dit.

7.
Vilken mat bjuder du helst på när du ska ha gäster?
De beror lite på vad de är för årstid. Men nu när de är vår och går mot sommar och grillen åkt fram blir de nog en god matig sallad med en saftig köttbit.

8.
Vad är det första du hade gjort om du hade vunnit 1 miljon?
Jag hade nog betalat av huslånet och renoverat huset.

9.
Hur ofta äter du godis/snacks?
Förut va de inte alls ofta men nu har vi helt plötsligt kommit i någon dålig ovana att ha lördagsgodis. Men som tur är de bara lördag en dag i veckan :)

10.
Hur tror du andra hade beskrivit dig som person?
Glad och omtänksam.

11.
Vilka städer har du bott i?
Hjo


Jag har lite dålig koll på vilka som läser min blogg så alla som känner sig manade får gärna anta utmaningen och svara på samma frågor :)

Kommentera här: